Tags

Related Posts

Trening na mase

Trening na masę. Wielu młodych adeptów kulturystyki boryka się z problemem zbudowania czystej masy mięśniowej, bez nadmiernego przyrostu zbędnej tkanki tłuszczowej. Jest to trudna sztuka, wymagająca mnóstwo pracy, samodyscypliny oraz, bardzo często, dużych nakładów finansowych. Budowanie masy mięśniowej opiera się bowiem, przede wszystkim, na odpowiedniej diecie oraz suplementacji. Trening siłowy stanowi tylko bodziec dla organizmu do zwiększenia masy mięśniowej oraz zmiany kształtu mięśnia. Sama dieta jednak, bez treningu oraz suplementacji również na niewiele się zda. Zostaniemy wówczas zalani tkanką tłuszczową, a po jej redukcji nie zobaczymy prawie żadnych przyrostów masy mięśniowej. Tak samo sytuacja wygląda z suplementami. Samo spożywanie białka, węglowodanów, kreatyny i aminokwasów na niewiele się zda, jeśli nie zostanie poparte odpowiednią dietą oraz treningiem. Wszystkie te trzy elementy muszą ze sobą współgrać, po to by odnosić odpowiednie rezultaty na siłowni. Aby odpowiednio rozplanować sobie pracę nad swoją sylwetką, wystarczy wpisać w przeglądarkę internetową hasło „dieta, suplementacja oraz trening na mase„. W ten sposób znajdziemy szereg istotnych informacji, które w znacznym stopniu ułatwią nam pracę nad kształtowaniem sylwetki.